Kävin shoppaa uuden Tao cruzin ceedeen!1111 Ja ostin uuden keissin ipadil <333 ja ostin meiän yourkshiren koiran pennulle uuden sängyn!!!11 Haluisin uuden keissin mun tälle aplen tietokoneel, ku näin kaupas semmosii kivoj glitter kassei <3 Stockalt tarttu mukaan burberry laukku ::) ostin vähä aikaa sit stockalt jonku silkkihuivin mut sit annoin sen llonal ku olin ihan broke enne mun syndei ni sit käytii vaihtarii ::) Ja löysin meiän koiralle ihan awesome burberryn (se oli kyl feikki mut wateva) toppaliivin!! olin niiiiin et jees ostan sen sille ::) mut sit huomasin et se oli burberry fake? d44 ihan ku tukisin jotai feikkituotantoo... Ni aattelin et pyydän puolfaijaa ostaa mulle amerikast semmose aidon burin ja sit meiä koiral semmose käsintehdyn kasmirrivillapaidan :::) ja ostin just Gapin olkalaukun mis voin kantaa sitä niiku Beverly Hills girrrrls :)))

551563_405172762868525_509040890_n_large

Täs on kuva siit rodust,, meiä koira on vaaeri näkönen ku se on pentu ni sil on niik aika lyhyt karva 8))) oon ostanu sil jo kaikkee kamaa, esim vaatteit :))) ja puolfaija heitti sen kaulapannan kaivertajalle :))) ja stockalt tarttu vaaleenpunanen swarovski panta :))) voin laittaa kuvaa myöhemmi!!! sen nimi on siis brownie :))) ainii ja faunast kipasin ostaa koira samppooot :))

dafuqqqq uomasin just et mul ei oo sandaaleit kesäks!! pitää varmaa lähtee llonan skobal bäkkii stokal ostaa jotkut kivat sandaalit :::::)

AINII JA TÄN DEIN ASU:

Burberry veska Stockalt uus

paita H&M for versace glittertoppi

legginsit hm for versace semmoset turkoosit mis on palmui

pokat Seppälä

kynsilakka Glitterin oma<3!!11

ja nyt lähen shoppaa näkyy :>