Elikkä tein postauksen meikeist,, joska halusin laittaa viel yhen postauksen :)) aattelin et esittelen ja kerron vähän mun päivämeikisst (:::

 

Tumblr_ljknu2xdll1qftpelo1_500_large

Elikkä käytän pohjana aina Maybellin fit me meikkivoidetta :)) sekottelen sävyi 120 ja 320, yleensä käytän vaaleet poskii :))) eli pohjan teen yleensä tost fit mest, valokynäst, ja peitepuikkoo ongelma kohtii (:: poskipunana käytän voidemaist punaa

plus aurinkopuuteri on pakolline varsinki talvell :):):):

360734417077_450x450_a_large

Rimmel <3<<3<3<3<<3<3<3<3 käytäb silmämeikkinä Rimmel ripsarii, ja keltast luomivärii mun 32 värin paletist :):):):) kulmakynä on kans Rimmelin, sekotan mun kulmäkyna uniikkivarin rsukee/hrmaa ja mustast 8)) käytän joskus pohjustus tuotteita mut en yleensä.

Tumblr_m6f585746t1rn3wslo1_500_large

Käytän huuliin ainaki 3 eri sävyy: Seppäläst ostettuu Hello Kitty-huulikiiltoo (nudee ofc) ja Goshin nudee.. nudehuulet kuuluu mun identiteettii iha kybäl, lähen ulos vaik ilma meikkii kunhan saan pitää mun huulimeikin :)) sekotan noist hello kittyst, goshist ja Macin ruskeest kiillost sen oikeen sävyn, nude on se mun juttu. Rajaan huulet vähän tummemmal ja sillee, aattelin pistää täst kuvan jatkos <33

Sit paljo Glitterii ja ruskettavaa <3 rusketus on MUST, can't live witout!

Me gusta | Tumblr

Ja sit luomis yleensä jotai tommost keltasen tapast tai oranssii tai vihreet <33 luomariki on pretty must, mut huulimeikist en voi luopuu <3<3<3<3<333 vaik se meneeki vähä sotkuuu ku polttaam mut, sitä lisäilen joku 5 kertaa tunnist ;;);)));;;););)

Dream About Vendy: Cosmetic for eyes of Essence

Ja sit tottkai kans mustaa ja valkost lineriii, kynii käytän :))))))) semmoset ´suht paksut rajaukset ylös ja alas waterlineee valkost ja sit sisäkulmiii kans sitä valkosta :):):):):)):::))))

Aattelin kertoo viel tän päivän asustt :))

Tulin Kampist featuringg llonaa ja vaihoin vaatteet

Tumblr_m6e92r81yk1r7hp0ko1_500_large

Ton tapaset on mun uudet kiilakorot (puolfaija osti) leobardikuvioo siis, oon nyt ihan hulluna ku mul on leopardi kausi meneillään :) ja sit mun uudet (feikki)nahkaset legginsit ja tuubitoppi. Ostin pari koruu ja sormust, Glitter on mun fave kauppa tätä nykyy. Ja sit pokat tietyst by Seppälä ::) ja tietenkin mun gt2b hiuslakka pitää kampauksen koos :))

 

tämmöst tänää, näkyy!